fredag 5 april 2013

seriöst... orka...

längtar tills de två närmsta månaderna har passerat...
jodå avverkar en del men sen känner jag mig så stressad för att jag måste ta ledigt från jobb hela jädrans tiden :( o typiskt att den gruppledaren man känt flera år nu o verkligen tycker om slutar när man skulle behöva henne som mest, inget fel på den nya men henne känner jag ju inte. känns dåligt o jobbigt o så vänta på att de godkänner det...
o så är det jädrans mycket pappersarbete just nu med till höger o vänster... skolarbete... saker som måste dokumenteras på jobb...
hjälper ju inte att man precis varit rejält sjuk o inte är på topp någonstans...
ekonomiska problem som bara hopa sig... inte alls planerat...
älsklingen... ja ajg vet till viss del självförvållat.. vet men hjälper inte känner vad jag känner iaf...
o en ny sak som dök upp...

jag är trött på att ta hand om allt o alla... trött på ansvar... trött på att fixa saker...
stressad, kan inte sova, kan inte prata, kan knappt tänka, orkar inte med att ha folk omkring mig, som låter som pratar som jag ska o egentligen vill engagera mig i...

en sak i taget...

de ringde från nån avdelning på sjukhuset här i grannstan... tydligen en remiss från malmö att dottern ska dit o mäta lungfunktionen med olika tester innan op. Jag har inte fått kallelse men enligt den tjejen ska vi ha inskrivningssamtalet den 24e i malmö, stämmer det funkar ju den tiden för mig iaf. bara se när de kan pressa in oss för denna tiden... sen väntar jag på tiden för hennes skor... vet inte var tid till ögonläkaren tar vägen men orkar inte fråga efter den nu får ta det sen när vi är hemma igen, likadant ska jag ordna tid till audionomen efteråt istället. sen ska hon till habläkaren en dag. jag ahr tre kursdagar inbokade...

orkar inte skriva mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar