tisdag 23 april 2013

Upploppet

Trött, sova vill jag... Min säng braka ihop igen suck. Försöka montera ihop den ikväll igen. Måste fixa avloppet i badrummet med, tur vi har två toaletter för nu är det totalstopp i ena vasken... 
Ska hinna kolla info inför morgondagen o visa minstingen lite filmsnuttar. Ska tvätta klart.
Borde kolla räkningar med, nu börjar det kännas väldigt tight :-(

Hon som har hand om avlastning på lss angående min dotter ringde idag, jag har inte orkat ta itu med det... Måste ringa...

Måste ringa o avboka ögonläkaren med, väntat på tiden hur länge som helst sen jag avboka den för att dottern var sjuk så kommer den nu äntligen o då såklart när dottern är nyopererad (förhoppningsvis). Ska få in en tid för utv samtal med minstingen med.

Jag skulle kunna bli chef eller nåt hehe, ja förutom auktoriteten då, kan ju hålla en del bollar i luften.

Två veckor kvar sen ska jag sluta stressa :-P hoppas jag... Förutom pengar o sen själva op...
Känns lite dumt att vi ska ha weekend semestern precis innan op men å andra sidan kanske det kan vara skönt, vara tvungen att ta det lugnt.

Skulle kunna skriva en del om vad jag läst i metron idag men orkar. Gäsp. Glad dottern hämtar minstingen idag iaf...

O så en liten önskan om lite mer vår... En vår som kommer dag för dag så det inte blir 25 på en gång men över 10 hade väl inte varit för mkt begärt..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar