fredag 12 april 2013

Massa #ledigt# kunde varit av roligare anledning dock...

Jobb idag, egentligen ledig men var tvungen att byta då jag skulle på medarbetardag nästa v när jag jobbar. Gillar inte jobba på fre, är liksom min helgdag.

Går lite segt med mina ledigheter så fick ringa o jaga på lite, inte alls min grej att göra så. Som sagt saknar gamla gruppledaren lite just nu som kände mig o hade full koll. Blir nog bra. Lagt in en massa dagar jag måste vara ledig o så sa jag till att jag kommer vara hemma nästan tre v sen hoppas jag att dotter o syster ställer upp som lovat :-)
Känns lite bättre nu när man har pejl på det mesta igen. Ska bara njuta av en ledig helg sen blir det ett par hektiska v men jag gillar att ha att göra så bara bra.

Känns lite ledsamt idag, kan inte riktigt sätta fingret på det... Men lite som om det bara dog lite mellan mig o älsklingen sista veckan... Antagligen mitt fel... Han är så upptagen av sitt, av tre saker som i princip är samma, hans framtid där jag iaf inte har nån plats o jag orkar inte o vill inte engagera mig i det längre. Sen har jag fullt upp med mitt... O bryr han sig nä han e upptagen med sitt... Menlösa tysta samtal där inget sägs, få samtal..  jag orkar inte hålla kvar är det nu det rinner ut mellan fingrarna om jag släpper? Lika så bra.... Men kanske blir det annorlunda men till vilken nytta. Nu eller om ett par v?
Sovit dåligt inatt, det undermedvetna sakna honom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar