söndag 3 mars 2013

nu så..

usch vad jag har varit sjuk, halvdöd...
igår sket jag i vilket och gav mig på en pencillinkur som låg här hemma, någon som börjat men inte avslutat. ja jag vet man inte ska och när de kolla dottern sa de ingen antibiotika men ja desperat o prova sista utvägen...
dålig kväll med älsklingen också på det...
men imorse, ta i trä, så vakna jag som en ny människa... ja nästan. känner ju av bihålorna o e trött men inte alls som innan. Hur glad är inte jag att jag hade antibiotika hemma =) ja är rätt sort mot bihålor osv.
så nu hoppas jag att det ska hålla sig så här.
problemet är att jag inte haft ork att träna eller leta upp faktan jag skulle till provet på onsdag o nu väntar två jobbdagar med mkt jobb så när ska jag hinna...

idag fira vi med en shoppingrunda. blev inget direkt onödigt men kul var det iaf hehe, lättroad. blev lite som behövs, en del saker till påsk. lyxa till det med en ny elvisp, den gamla har inte varit sig lik sen dottern vispa sig i ansiktet :p sonen o dottern använde lite av sina pengar o shoppa lite de med. sen fick jag ett par vårskor av mig själv i present för att fira jobbet alla ursäkter är bra. men om det är riktigt min stil vet jag inte.... vi får se =)
sen när vi kom hem åtta timmar senare shoppa dottern o jag loss på nätet, smink denna gången. handlar från en billig engelsk sida o nu var det dessutom 50% av. så för en hundring blev det fyra läppglans, ett compact puder och en ögonskugga. helt ok pris o ja vi har handlat där innan o det mesta är bra. vissa saker har man blivit besviken på men om man jämför med vad saker kostar i affären förlorar man inget iaf.

nu ska jag o barnen fortätta se film o sen ska livet ta fart imorgon igen, hoppas jag. känner att jag ligger back med det en aning...
fortfarande ingen större lust att jobba men blev glad igår när de smsa från jobb o undra hur det var med mig o hoppades jag skulle krya på mig tydligen hade ajg sett döende ut i fre o då har jag ändå jobbat med 39graders feber utan att nån märkt nåt så är inte bara som jag inbillar mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar