tisdag 12 mars 2013

nu kanske

Nu kanske jag har bestämt mig vad jag ska bli... ska kolla lite till bara först...
en kompis som läser sista terminen till syo var här o gjorde en intervju som skolarbete och det har hon gjort en gång tidigare men nu kände jag att jag kanske var lite mer mottaglig... frågan är bara om jag är smart tillräckligt fortfarande?? Suga på den karamellen lite till...
´ja kankse... fast kan man säga upp sig från ett tillsvidare jobb eller är man dum i huvet då??  ja blir inte detta året iaf...

kollade med sjukhuset om minstingens op. ska beställas implantat från frankrike o det var inte klart inte. de trodde inte det blev före kristi himmelfärd iaf... till hösten då kanske... störigt att inte veta...

skönt fick sova ut idag, 91/2 timme... jisses. men var nog välbehövligt.

nu fixa lite sen lunch till de stackars barnen o sen blir det att sticka iväg till tandregleraren... sådär lagom kul...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar