torsdag 21 mars 2013

Snart ännu en dag

Ja då börjar snart denna dag också ta slut eller inte direkt. Jobba klart, vara med på sista av öppet hus på barnens skola, hem o plugga (verkligen måste måste) hur det nu ska gå då jag skulle kunna tänka mig att sova nu helst.
Mkt att göra på jobb idag men roligare så...

Småstressad inför allt todo närmsta två veckorna. Spånat lite med syster om present till pappa så det blir nog bra iaf :-) bara resten kvar...

Båda tonårsdöttrarna kom hem igår även om den ena försvann lite senare igen ( med hälften av mina saker grrr). Jag o de. små var helt slut, inte alls vårt tempo haha. O minstingen började återigen kämpa om mammas uppmärksamhet suck. Men såklart trevligt att ha dem hemma igen blev bara lite mkt lite snabbt...

Vår sommar semester frappé sol hav jordgubbar vattenmelon o feta sova glada färger
Sen tittar man ut hehe ingen vår i sikte så jädrans kallt...  Snart hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar