tisdag 5 mars 2013

nu så bara

två fulla jobbdagar...
o mitt humör, ork energi motivation etc totalt i botten...
deprimerad, orkeslö...
orkar kanppt gråta o det ena föder det andra tyvärr neråt...

prov imorgon, inte orkat plugga när jag varit sjuk o nu.. ja nu orkar jag inte heller utan mest skiter i det, bryr mig inte...
så jävla trött på mig själv..

men å andra sidan, finns ju en del mindre positiva saker i mitt liv o när man inte sovit en hel natt på snart tre veckor o varit sjuk så är det kanke inte att det dalar. mensen som är som en klocka hoppa nästan en vecka fram så allt är nog inte okej...

nu ska jag lägga mig o inbilla mig att jag ska vakna pigg vid fem o gå upp o duscha o sen plugga nån timme...

hahahah nä tror inte på det själv ens :p

jag behöver vara själv, behöver vänner, saknar min mamma, ledsen för allt med älsklingen o inte bara honom utan själva grejjen...

usch vad jag är tråkig...

sol ute på dagen iaf =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar