fredag 22 mars 2013

världens sämsta

fasiken helt jädrans otroligt hur dålig jag är...
noll koncentration och diciplin... som någon dålig författare som tittar på ett blankt papper skriver en mening och kastar det.
är ju inte så att jag ska tillverka ett masterpiece. inte spec svårt alls egentligen. tror att alla i klassen redan lämnat in sina och jag sitter o grunnar på formuleringarna bara. och för att jag inte ska råka skriva av faktatext så vill jag läsa från minst tre källor för att få till det bra och formulera om det helt själv.
fast när jag tänker efter har jag aldrig skrivit ett arbete rätt upp o ner på datorn utan först samlat fakta, skrivit ihop fktan för hand och sedan skrivit om det ytterligare en gång på datorn..
kanske ska gå tillbaka till det...

funderar mer på allt annat än det jag ska...

nu är snart pluggtiden slut för idag :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar