onsdag 20 mars 2013

diciplinera, prioritera, koncentrera

Jisses nu måste jag snart verkligen ta tag i saker och ting här... visst jag är trött men kan ju inte bara skylla på det hela tiden.
prata lite med min lärare om inlämningen iaf så ska nog kunna få fart på det men de är ju också i sista minuten är ju inte så mkt tid kvar om man säger som så...
jobb imorgon o då har jag mkt att göra, fre måste jag städa ev handledning i skolan, lämna minstingen i malmö, fixa present till pappa. jobba lördag. söndag baka tårtor till pappa och gå på kalas. måndag o tisdag jobb och på tisdag ska två inlämningar vara klara en stor o en mindre... ja bara att hitta lite vakenhet...
sen är det livet i övrigt. med norrmannen skriver jag lite mer som jag skulle vilja vara som jag skulle kunna vara så om jag inbillar mig att jag är sån så blir det verklighet. Är ju så hjärnan funkar den är lättmanipulerad men å andra sidan gillar den korta belöningar också.
nu har ajg iaf kommit på varför jag inte fatta ett dugg norska när jag var i haugesund och hälsade på min pappa när jag var lite. vissa ord är ju verkligen inte svenska iaf. lärt mig vad en hybelkanin är iaf :p

disträ är väl det minsta man kan säga att jag är... hade varit skönt att inte ha jobbet o bara plugga =) jädrans mkt roligare men men...
var inte bra att sitta kallt i söndags på fotbollen heller började känna lite i måndags o nu är jag säker på att det är en liten UVI här... har bara haft det en gång i mitt liv vad jag vet o då visste jag inte det ens... får väl försöka skölja bort den skiten. o jag jag vet att man inte får det av att sitta kallt men det kan ju göra så att den kan fästa så att säga...

nä annars jämna plågor känner mig aningens stressad av de närmsta veckorna men en dag i taget...

imorgon öppet hus på barnens skola, dock missar ajg det mesta :S men dottern ska vara snäll o gå till minstingen iaf.

äldste dottern kom hem idag och mellandottern var hemma en runda så nu e jag helt slut hehe. varit van vid lugnet o helt plötsligt fyra tjattrande barn. för de små hade ju helt plötsligt också jättemkt att komma med... men de e gulliga iaf =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar