söndag 24 mars 2013

fullt upp hela helgen

så då var helgen slut...
har ju hänt en del o träffat en del nya familjemedlemar.
i fre åkte jag till malmö o lämna minstingen tog ju den em... tror ajg lider mer av stress än vad jag själv tror. stressa iväg barnen o fatta inte hur tiden kunde gått så fort så när vi står påpälsade svettiga o stressiga ute kommer jag på att vi är en timme tidiga :S denna veckan har det varit mkt sånt om man säger så. men hos äldre med UVI så är ju symtomen förvirring så kan ju skylla på det. men är lite för mkt att tänka på nu tror jag... men ordnar väl till sig. och en del av det är ju faktiskt roliga saker så ska inte gnälla =)

på kvällen kom mellandottern hit med nya svärsonen som jag inte har hunnit träffa. var lite tråkiga omständigheter de kom under o ja... ska inte lämna ut nån här men kunde ju varit en bättre start om man säger så men han har ju varit här hela helgen o verkar vara en väldigt snäll kille, en sån som mellandottern kan behöva som finns där för henne. ja vi får se hur det blir.
älsklingen var också här o det var ovanligt trevligt omständigheterna till trots... men resten av helgen har mest handlat om en sak o hans depression blommar ut för fullt. o jag känner mig utmattad.
på lördagen var det jobb... inom maxi en runda på hemvägen blev skitdyrt för ingenting men men...

idag hade jag tagit ledigt från jobb för att fira min pappa. känner att jag vill passa på att gå på hans tillställningar osv man vet ju inte men han börjar ju ändå få några år på nacken o man vill ju inte ångra nåt.
så på fm baka jag några tårtor vilket gick halvbra hehe men iaf...
var många som faktiskt kom till honom iår, kul =) vi är ju ändå en del... syster i malmö som är hon som är stödfamilj åt min dotter hade med sin pojkvän som jag inte heller hade träffat. verkade väldigt trevlig han med =) Kändes lite märkligt sen när man kommit hem för då kändes det som om han alltid funnits i familjenn när man tänkte på honom. inte för att jag lärde känna honom men ja... knepigt... minstingen älska honom o alla som är snälla mot henne älskar ju jag så =) Känns bra det med...

o nu sitter jag här o ska få klart skolarbetet haha... never ending av nån konstig anledning. men har faktiskt kommit en bra bit på vägen nu alltid nåt...
nu väntar två jobbdagar som jag inte är så sugen på men men...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar