måndag 11 mars 2013

Kämpa på

Inte skrivit på några dagar, verkligen varit så under isen o bara gråtit hela helgen inte alltid synligt men inombords. Folk på bussarna måste undrat haha. Men orkar inte tjata om det, vet knappt ens varför...
Kändes lite bättre imorse o försöker boosta mig med rosenrot nu.

Satans kallt har det blivit o en ny förkylning har jag fått härligt.
Annars så var älsklingen hos mig i fre, ovanligt trevligt. O hans ögon när jag öppna dörren o han ser på mig är en sak jag så kommer sakna. Mkt av det jag kommer sakna med honom är hur han får mig att må.
Så skönt att få skjuts till jobb på lördagen o kunna dra sig en timme extra.
Melodifestivalen med två av barnen. Inte rätt låt som vann enligt mig. Visst bra med utländsk jury om man ska se vad som går men borde vi inte skicka det vi själva gillar?
Fått två nyheter serverade i helgen med men inga man kan gå ut med... Händer saker lite överallt hehe. Båda rörde mig på sätt o vis så lite att ta ställning till... Positiva nyheter i grunden iaf...
Positivt också att jag ligger bra till i skolarbetet, i fas skönt.
Positivt är att alla barnen med respektive kommer till mig på påskafton. Så kul :-) ser framemot det. Ska bara mat planeras med, vet inte hur jag ska hinna dock :-( känns sådär att hinna med syrrans fest på fre med men blir nog bra.

Nu ska jag bara jobba några timmar till o sen ledig sex dagar :-) imorgon blir det nog att intervjuas av en kompis till hennes skolarbete. Imorgon är jag ledig för att jag ska med två av barnen till tandregleraren. Onsdag är det skola o prov, måste handla den dagen med, torsdag möte på jobb, fre skola o fixa med inlämningsuppgiften som jag hoppas få in denna veckan. Ledig helg. Ska även köra igång vårstädning, fixa matsedel, ringa o fixa ett par saker. Ev gympa på tors med minstingen. Slöa blir nån annan vecka.

Om saker flyter på kanske en större utflykt kan planeras...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar