fredag 8 mars 2013

Money Money money

Dessa jädrans pengar som aldrig vill räcka till. Tror man ska börja få det bättre men nejdå hålen blir ist större, jag blir så less...
O ja det är ju mitt eget fel el nåt iaf mkt så man borde inte klaga men jag deppar iaf lite....
För det första väntar jag vab pengar som skulle kommit förra veckan inte mkt but still.  
Sen är det ju störigt med allt bostadsbidrag jag ska betala tillbaka. Med det i år o det från förra året jag inte hunnit betala är vi uppe i 13000 typ. Sen roliga dottern som inte gick i skolan som hon skulle i höstas det är så irriterande onödigt. Iaf ska jag betala tillbaka flervarnstillägg och bostadsbidrag för de månaderna och det är 4000. Dottern ska betala tillbaka 4000 i underhåll vilket lär bli jag det med för att hon inte ska hamna hos kronofogden. Sen det störiga barnet skickar inte in den nya ansökan om underhåll så de pengarna går upp i rök. Så jobbigt kan det inte vara när jag fixat fram blanketten till henne... Tur hon snart tar studenten, kan hon ju flytta sen. Haha säkert...  Blir så less när barnen bara skiter i allt... Sonen var inte rolig efter han tog studenten heller. Äldste dottern.   Ja jag vet inte. Hon gör jädrans massa nytta för sig iaf.

Jaja ordnar sig nog...
Nu ska jag åka med minstingen o lämna henne hos min syster över helgen (stödfamilj). Seg väg åka fram o tillbaka men vad ska man göra? Äldste dottern har åkt till sin pv och mellandottern lär väl komma hem från sin idag. Sonens kompis ska sova här också ikväll...
Inte så sugen på jobbhelg men får gå. Är å andra sidan inte så sugen på nåt alls utom sängen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar