torsdag 28 mars 2013

Finns det något som går så långsamt som en natt när man är sjuk

Sovit två timmar o kan inte somna om suck...
Var i skolan igår. Intressant lektion o sen hade vår klass knytpåskfest med sfi.
På em åkte jag o dottern till affären för att handla till påsk. I affären ändrades smärtan o kröp ut i sidorna o jädrar vad ont det gör... Började få feber igårkväll med. Hade jag kunnat hade jag åkt till akuten men vill inte besvära o bussen locka inte...
Imorgon ringer jag vc. Inte mkt positivt man har läst om njurbäcken inflammation om det nu är det.

Jag är så jävla ledsen. Dels ynklig på gamla dar när jag är sjuk dels skiter sig påsken hur roligt blir det. ... Fan rent ut sagt. Jag har inte råd att vara hemma heller. O jag har jävla massa jag måste fixa.

Vill bara gråta..  4 timmar kvar, låt mig somna av utmattning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar