torsdag 28 februari 2013

fastnar jag nu?

skulle inte skrivit att jag mådde bättre för det var bara tillfälligt suck. äldste dottern mår lika skit så skicka henne till läkaren idag hon har ju frikort men det är bara virus, sega sådana...
ska jobba imorgon iaf.
prata med chefen idag och tydligen var det lite kris på arbetsplatsen och jag var efterlängtad. Känns ju bra att vara behövd men lite sådär att man ska ha dåligt samvete för att man inte är där för inte allt sker som det ska...
och sen sa chefen att jag blev tillsvidare anställd f.o.m imorgon =) känns ju aningens tryggare iaf.
nackdelar att kronofogden har mer koll på min inkomst så blir fattigare då de kan dra mer nu när jag inte jobbar extra...
största nackdelen är att jag är rädd att fastna här nu för det är väl egentligen inte det jag vill kanske...

magsår så jag håller på att dö eller magkatarr eller vad det heter, jag har inte kommit till det kapitlet i boken än hehe. jag ahr ju haft såna tendenser innan o alla värktabletter har varit en mardröm tydligen så får klara mig utan nu då ett tag fast man mår som...

nästa v har vi prov i skolan, på ett par kapitel i boken plus att vi själva ska söka fakta om en sak, lära oss det och få med det med på provet. ja en ska man ju köra på med vanliga schemat med läsanviningar o så måste jag snart börja med inlämningsarbetet. blir nog bra om man inte haft så mkt sirap i hjärnan...

nä nu blir det sängen, skitont i magen men var tvungen att sitta vid datorn o betala räkningar om än sent, inte orkat, skulle godkänna tider men min nya gruppledare har tydligen ignorerat mitt mail tidigare i veckan eller sjuk eller nåt så kunde fortfarande inte godkänna dem då det fanns felaktigheter :/ o så begära ut vab erättning från fk.

vill bara bli frisk o piggare nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar