onsdag 13 februari 2013

Det e mkt nu

Fullt upp känner jag... Då hade man önskat att man var frisk iaf men man kan inte få allt... Varit Jädrigt mkt på jobb på sistone o en massa extra som att jag i måndagskväll fick jaga rätt på nycklar o sånt. Vi har en vikarie arbterapeut för tillfället o han kom i måndags sen skulle han återkomma slutet på denna veckan fast han ändra sig när jag inte jobba då utan kommer på mån hehe satsa på honom kanske då... Skoja.
Idag blir det städning o gå o handla sen iväg på möte, måste skicka sonens mobil på lagning med o skicka saker till fk. Fixa nån tårta till imorgon när dottern fyller år o alla hjärtans dag kort kanske.... Ska iväg på möte i em med. Dottern kommer hem idag o ev kommer älsklingen ikväll...
Imorgon kurs helgdag, på fre skola o handla till helgen, på lör lite mys o fixa till sön, på sön fyller minstingen år. Bjudit in lite familj på mat. Vet inte om nån dyker upp förutom min pappa får se...
Nästa v jobbar jag fem dagar, skola en dag o får handla städa på em den dagen. På lediga dagen är det besök hos ögonläkaren med minstingen o lämna henne i Malmö...

Inte mkt tid för att filosofera o deppa :p
Kommit igång med skolarbetet iaf även om jag är back o nu börjar det bli kul nästan så man vill bli sjuksköterska hehe.
Nä kaffepausen slut dags att sätta fart så man blir klar nångång... Lite musik o försöka le. Känner mig så jävla ledsen o less inombords men skit i det.... Yngste sonen hemma o sjuk denna v. Nu har vi varit sjuka här snart två månader... Segt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar