tisdag 26 februari 2013

I see the light

Börjar äntligen kännas som en ljusning att det vänt och jag är på väg att bli bättre. Hoppas verkligen, varit sjukt segt...  Imorgon hoppar vi in i vardagen igen. Ska bli skönt att slänga iväg minstingen till skolan igen ingen hit vara sjuk hemma med henne :-P

Börjar lätt med bara skola för henne o för mig med. Har lyckats plugga lite denna gången som tur är, inte så mkt huvudvärk. Finns ju dock en del annat som försummats men .men är man sjuk så är man.

Promenad idag med, vår i luften Lovely.
O jag vill bara shoppa, fixa hemma, framförallt kök o balkong resten är ju ok även om det sista ska fixas där med nån dag men ska ju finnas pengar till det med... O köket är jag lika förvirrad över som vanligt. Vet inte riktigt hur det ska bli, hur jag vill ha det...

Vill så mkt annat med, hoppas det håller i sig :-P  finns mkt att ta itu med, på så många områden...

Nä en dusch nu o sen sova. Bättre men tröttheten är inte att leka med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar