söndag 10 februari 2013

All by myself

Igår gick jag en runda i min jobbstad efter jobb. De hade första eventet efter kickstarten jag var på. Någon form av ljusfest som varar en vecka.
Var ganska mysigt att gå o titta på. Väldigt mycket folk ute. Gick o prata med min bror i telefon när jag gick där så inte så ensamt :) vi prata över en timme. Han är så snäll. Fick pratat ut mig om älsklingen också, första gången jag kunde prata ut om det med, kändes bra :) överhuvudtaget är jag alltid glad när jag pratar med honom, han är så lättsam att ha o göra med.

Sen åkte jag hem o såg melodifestivalen o drack vin. Så jädrans skönt att vara helt barnledig, få göra vad man vill när man vill. Synd man inte har mer ork o nåt vettigt att göra bara :p
O kvällen kändes bra o stark tills jag skulle lägga mig o bara blev så ledsen o ensam så blev tvungen att ringa honom. Han var ute o spela biljard så det samtalet tog snabbt slut.

Idag vet jag inte riktigt hur jag tänker. Han ringde innan... Whatever...

Snart jobbdagen slut o då blir det att få hem minstingen. Ingen mat hemma typ... Inga pengar. Kul när två av barnen fyller år nästa vecka blir inget kalas där inte :( får fixa kalas för minstingen om två v ist om hennes kompisar kan komma då så får vi skita i släkten... Se om deras bror kommer ihåg dem. Känns segt allt nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar