söndag 17 februari 2013

nä nu är det dags

så då har denna helgen passerat och nu börjar det verkligen bli dags att rycka upp mig.
älsklingen kom i fredags... o ja jag vet inte. fick iaf för lite sömn så sen var jag trött o gnällig hela dagen mer eller mindre.
massa depp bara nu orkar jag inte med mig själv längre.
ja livet är inte på topp just nu men det blir inte bättre av att deppa hela tiden. så ska göra ett försök.

trevlig dag idag med en minsting som fyllde hela elva år =) min pappa, min bror med barn kom på besök.
o för en gångsskull höll jag det enkelt. en jättegod kycklinggratäng med sugarsnaps, kroketter och sallad. sen blev det en budapestrulle och en marängsviss. o faktiskt tror jag att gästerna var lika glada för det hehe o framför allt jag som inte blev dödstrött av allt bakande :p fast kände mig lite dum när brossan ena son hade sagt att han såg framemot att komma till mig för jag bakar så gott o så var det inte en massa kakor idag men han åt på bra iaf =) brossan berätta för sin son om hur min bror bruka lägga in beställningar till mig att jag skulle baka till honom men det var förr det...
nåja det fick bli enkelt denna gången. men gott

ja roligare än så har det inte varit... nu väntar några jobbiga tio dagar. 7 dagar jobb, två dagar skola, en dag med ögonläkare, ev dejt med brossan o barnen o en runda ner till malmö o lämna minstingen... handla o städa vad är det?? :p
snart sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar