lördag 9 februari 2013

Så var min helg slut...

Hade tre lediga dagar då jag försökte kurera mig (och klara av att han kom hem) men nu är ledigheten slut för denna gången. Åter på jobb o ska jobba fyra dagar, på ons är det stor atp på jobb, på tors blir det heldagskurs o på fre skola. Lååång vecka känner jag som inte är frisk än om än bättre. O så försöka komma ikapp i skolarbetet.

Försökte peppa mig imorse men gick segt. Såå trött imorse, straffet för jag lyxa till det o satt uppe o såg en film. Ciderhusreglerna, har läst boken för längesen så filmen var bra men kommer ju inte ihåg boken så noga vilket är bra när man ser filmen. Vet att jag tyckte om boken iaf. Ganska skön kväll, bara sonen o hans kompis hemma o de hade eget fre mys på hans rum. Tv spel o chips hehe. Är skönt för honom när minstingen är iväg så han får ha rummet själv.
Men efter intag av nässpray, värktablett, ganska lugn dag på jobb så känns det hoppfullare :) så bara att komma igång. Finns dock saker som stör mig på jobb men ska strunta i det tänkte jag....
Ska kämpa på med mitt eget ist...

Ikväll har jag ingen hemma o så inget att göra :s onödigt hehe. Kanske stannar i stan o promenerar o ser ljusshowen? Kan ju vara mysigt kanske... Själv är bäste dräng...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar