lördag 2 februari 2013

Lediga helgmornar <3

Sov ganska dåligt inatt vakna flera gånger o var vaken mellan kl 4-6 men barnen lät mig sova ut iaf :) bakat scones och gjort varm choklad, druckit kaffe o läst tidningar. Älskar lediga helgmorgnar.
Igår fuska vi, blev ingen städning, inget bak så idag tänker jag hålla mig upptagen o försöka tänka så lite som möjligt. Jag tänker nonstop, maler o maler. Mest på älsklingen för tillfället det går upp o ner. Ibland glad ibland gråter... Men jag kan inte bara sitta o deppa, mitt liv ska också gå vidare på nåt vis.
Hade mysig kväll igår med barnen ovi ska ha trevligt idag med mina barn är trötta på deppmamma hehe.

Så nu ska det börjas med städning o det behövs om man säger så :) ska väl Hinna med nån runda ut i snön också. Baka ska vi göra och sista maskinen tvätt. Hinna plugga hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar