fredag 15 februari 2013

lite tröst

inte orkat skriva på nån dag känner att jag är nere i en svacka o vet inte hur jag ska orka upp igen. skulle bara vilja vara ifred lite. Men tror inte att det hade hjälpt heller så får gå ändå. Nu är det iaf dags för en ledig helg.
mellandottern fyllde år igår så fira henne lite, på sön fyller minstingen år så då bjöd vi hit släkten men verkar bara vara min pappa som kommer... billigt åtminstone haha. ingen som vill träffa mig :p O min taskiga son bara lyser med sin frånvaro men nu hette det återigen att han skulle bjuda hem mig... ja bara väntat nästan två månader nu. men jag vet hur det är, tiden springer iväg. själv kommer jag aldrig iväg till min pappa o aldrig till kyrkogården heller men å andra sidan hade jag hoppats att sonen o jag stod varandra liiite närmare. men men bra att han klarar sig själv då =)

ingen date med älsklingen igår... jag har inte varit rolig att prata med, jag vill bara att han håller sig på avstånd har inte velat ha hit honom, orkar inte... får se hur det blir i helgen.
Sonen mår bättre nu iaf tror han skubbat lite sista två dagarna han varit hemma men det är sällan han är sjuk så det får vara så... han fick följa med till skolan idag o hämta sina böcker när jag hämta minstingen.
jag har också varit i skolan idag, känner nu ännu mer hur irriterande det är att jag missat tre lektioner men bara att börja om nu det som är missat är missat.
Vi hade en vikarie som lärare idag, hon jobbar som sjuksköterska i kommunen bla för lss. o så börja hon prata med mig i pausen o då viste hon inte vad jag hette o fråga om jag inte var född 74 el 73 o jo det var jag ju. ja så hon jag känner igen dig men du var väl blond innan... hmm jo... Älskar denna hålan. ingen aning vem hon är men tydligen gick hon en klass över mig på högstadiet o kom ihåg mig. vi har inte haft nåt gemensamt o jag vet inte vem hon är. O det enda jag är känd för är väl för att jag var nån knepig typ som var med på ett vis men ändå mobbad. ja är ju sånt man vill vara känd för: mobbingoffret. Vill ifrån denna hålan.

i em hann vi med en runda med minibussen till affären o köpte lite helg gott så ikväll blir det fremys med barnen o gladiatorerna. o sen SOVA =)

fick hem mitt paket med min väska som jag beställde förra månaden =) dyraste väskan jag ägt men hoppas det blir den som blir den perfekta vardagsväskan med fack för allt =) dyr o märke men dottern hitta den billigt till mig så kosta inte mkt =) får roa mig lite :p

nä nu ska jag fixa ihop lite fajjitas o tillbehör. hungrig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar