måndag 4 februari 2013

Noll fokus

Kan inte alls koncentrera mig idag, bara virrar rundor i huvudet eller stirrar blankt ut i intet. Sjuk är jag med :( blev så jädrans dålig när jag kom hem igen igår, feber o skit. Bortsett från det hade vi en trevlig em, vi o våra särskilda barn :) som egentligen inte har nåt alls gemensamt...  Men är skönt att prata om saker med personer som förstår på ett annat vis även om vi inte känner o tänker olika alla tre så kan man ändå förstå.
Iaf dog jag i soffan när jag kom hem eller ville iaf men fick ju fixa middag, förbereda för morgondagen, fixa läxan med minstingen o natta.
Jobbar idag iaf, varit ganska mkt att göra som tur är.
Pratat med älsklingen idag med, han åker hem på ons... Är väl dit tankarna går.... Min hjärna säger en sak, mitt hjärta ett annat. Borde inte det hjärtat vara härdat snart, gett upp, stängt av...
Först en jobbdag till o en skoldag o ligger jag back eller vad? Dåligt minst sagt. Trodde nästa v skulle bli lugn min ledigaste vecka men blir en kursdag o ett em möte... Men kan ju ta denna v först... Inte mkt ledigt här heller... Tors så får plugga ikapp då... Haha.
Nähä dags för sista jobbrycket...
Saknar honom utan förnuft...  Hjärnan skriker tänk! Det o det o det... Hjärtat bubblar... Hoppas hjärnan vinner, f-n fatta att det inte längre finns ens en promille chans Its over.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar