söndag 1 april 2012

resume

denna veckan bara försvann känner jag...
jobba i onsdags... inget märkvärdigt med det...  på torsdagen träffa jag habläkaren med minstingen, meningslöst mer eller mindre... lite besviken på hab förtillfället känner jag...
i fredags var vi på väla o köpte skor till sonen...
i lördags tänkte jag ha lugn o mysig hemmadag med sovmorgon... de ringer från jobb o väcker mig klockan sju *suck* kunde inte jobba iaf eftersom äldste dottern var iväg, sen var det lögn att somna om... de ringer igen vid halv elva o frågar om jag kan jobba två nätter... funderar lite men jo får väl offra mig lite måste jobba mer men det tog emot denna helgen... men sa ajg jobbar ju på måndag. jaha kan du inte ta båda... kan o kan men jag har ingen lust att jobba 20 vakna timmar i sträck... faktiskt speciellt inte som barnen ska åka iväg på måndag. så blev två nätter ist för en dag så lite fler timmar iaf...  men segt e det... fick städat någorlunda klart idag innan ajg kom i säng vid halv två o sen upp vid halv fem igen för att fixa middag. blir nog lite gäspande inatt hehe..
imorgon måste jag packa till barnen o eftersom mr snål är deras pappa måste jag fixa matsäck till dem med... o sicka med matpengar... sen hade han mage o fråga om han inte kunde få dra lite på underhållet för nu har han dem iaf fyra dagar extra... men nån måtta får det väl va... trött på honom o känns inte alls bra att skicka iväg minstingen men klart de klarar sig :P de tycker ju att det ska bli roligt iaf =)

massa måsten... måste fixa vb, måste fixa remiss till skor till minstingen, måste rensa alla avlopp... vill inte... måste vårstäda kök o badrum... måste börja titta på studentskylt... massa annat smått o gott på todo listan... se om man orkar avverka nåt nästa vecka... men april månad ser iaf lite lugnare ut med läkarbesök osv så ska väl funka men massa jag borde fått gjort nästa vecka...
stressad o trött :S

o saknar älsklingen.. hade ju hoppats träffa han i helgen :s o på fredag åker han ;( börjar bli riktigt deppig för det... kommer sakna honom... <3
nä nu ska jag strax slänga minstingen isäng o hoppas hon inte kommer upp igen o sen åka till jobb...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar