söndag 29 april 2012

ännu en

lugn o skön dag idag med =) ja förutom nyss då jag betala räkningarna :p visste man hur det skulle bli hade man ju gjort lite andra val i början på året men men på nåt vis ska jag väl få ihop det hoppas jag =) har ju varit med om värre...

städat, tvättat, handlat, bytt i sängar, umgåtts med barnen, spelat.
laga god middag, kycklingben, god sallad, oliver, ostfyllda chili, tzaziki, barbecuesås och klyftpotatis. summerfeeling =)

prata med älsklingen innan, det jag inte saknar gjorde sig påmint *suck* störigt för just nu sakna jag honom men blev bara trött o less istället... jag borde nog bryta eller?? men vad f-n ska alla människor försvinna ur mitt liv... var ju inte många från början o nu är det typ inga alls...

drömmer så jädrans mkt på nätterna, massa märkliga saker ofta saker som gör mig ledsen. ofta brukar jag gissa mig till varför jag drömmer vissa saker men här kommer en massa som jag inte kan förklara. har för lugna dagar kanske haha.

imorgon dags för jobb igen, lite irriterande hade ju varit skönt att ha hela detta lilla lovet men men.. semester betalar inga räkningar o nöjen.

nu ett glas vin och 3½ män med sonen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar