tisdag 24 april 2012

bra dag
tog en hämntningspromenad i stan idag innan jobbmötet... satt på en stock i skogen och bara var. ja skog är väl till att ta i kanske men iaf...  skönt var det och underbart väder.
sen hade vi ett bra o trevligt möte på jobb =)  fick några dagar till i maj så nu blir det i stort sett till att bara jobba den månaden men funkar ju i kortare perioder.
ska på möte sen om nån vecka o få reda på vilka dagar jag ska jobba i sommar... försöker få till nån resa till syster på gotland men e lite småknepigt, känns som om man skulle ha bil när man ska ta sig dit. hade varit flexiblare. har inte direkt råd att ta ledigt fler dagar vilket inte ens e säkert jag får heller så..
tog en promenad med äldste dottern till bibblan när jag kom hem innan minstingen sluta... en runda till affären o sen mest slappat i em.
trött som bara den är jag iaf, skönt att ajg och minstingen är lediga imorgon innan vi ska till tandregleraren.

äldste sonen var här igårkväll vilket var trevligt som vanligt. fast det är så roligt att han börjar bli så vuxen, känns som vi hade en frigörelseprocess men att han nu kommer till den ena insikten efter den andra och att det är så mkt han inte förstått innan som nu gör att han vaknat lite. trevligt. mammas hjärta sväller lite till =) sen sa han en sak igår som bara gjorde mig så rörd. är så stolt över mina fina barn. ( ja är väl alla föräldrar gissar jag hehe)
Längtar tills när jag och mellandottern kommer till samma punkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar