tisdag 10 april 2012

bättre

usch idag har jag inte varit nån rolig typ precis :( inget har gått som jag velat... varit ilsken över ingenting. som pricken över i gick jag in på nätet o kollade min dekleration när jag väl fick igång e legitimationen, betala tillbaka 6000 jippi vad kul som om det inte räckte med de 8000 i bostadsbidraget.... jaja det är som det är...
fick iaf iväg ett brev till kronofogden se hur mkt de ska mäta ut nu då :S
fått igång lite av det andra jag ska göra så e på g iaf...

fick äntligen installerat skrivaren med, utan större problem... känns rätt bra att ha en kombi o trådlös och till den lilla pengen så, kostat lika mkt med bläck till den gamla skrivaren.

pratat ett par gånger med älsklingen också... hans syster verkar jättetrevlig =) är glad för hans skull att han har roligt... får försöka se detta som ett tillfälle att ha en bra månad som gräsänska istället :p
nu måste jag sova.. jobb imorgon ju...

förresten tacka jag nej till jobbet... dumt kanske... men även om jag på sätt o vis tror att ödet la ett erbjudande i min väg så känns det inte som om det skulle funka att jobba så pass mycket än med tanke på barnen och hemmet, främst minstingen. kommer väl en tid då jag kan ägna mig åt bara jobb också hehe.
men måste göra nåt åt pluggande också skulle så gärna vilja utbilda mig till nåt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar