lördag 28 april 2012

så skön dag idag...
fick sovmorgon imorse, vaknade inte förrän halv nio o då var barnen fortfarande tysta och låg kvar i sina sängar även om de var vakna... sen att det inte var så kul att få upp minstingen ur den sängen är en annan story...
en lång lugn helgfrukost på det var inte helt fel...
efter disk och och tvätt av en maskin gick vi på marknad i denna hålan... men var inte så kul vårmarknaden är inte så stor o numera är det inget tivoli heller längre. duggregna dessutom så gjorde inget att det bara blev ett par timmar där... inte hitta jag nåt kul heller inte ens nån väska :p vilket är bra för jag har ju inga pengar hehe så då kan man undra hur jag senare på kvällen kan sitta o shoppa på nätet saker som inte var viktiga... får väl se om man ska avbeställa imorgon.
imorgon får man skriva in räkningarna också, blir inte så kul :s

så jädrans ont i ena benet... har väl haft det under en längre tid men sista månaderna gör det pisseont mer eller mindre alltid, vaknar flera gånger på natten att det gör ont också... vet i f-n vad det är. sen är man så nojjig bara för att min mamma fick skelettcancer och fick ont i benet. vc råd var fila fötterna, gå ner i vikt och sjukgymnastik... tills hon bröt benet o de fick röntga... nu tror jag väl inte att det är det jag har men iaf vad gör det så jädra ont för?? förslitningsskador aningens ojämnt kan man ju gissa också.. bättre men inte så kul.... trött på min kropp men får väl skylla mig själv som springer rundor fet.
sen mina hälsenor är ingen höjdare sen man dansa rundor i hilleröd för ett antal år sen... spec på ena senan är det en jätteklump som bara gör hur ont som helst...
o sen ena axlen som gjort ont sen jag "svingade" mig i en stadsbuss. höll mig i en stång och bussen bromsa... jag trilla men höll mig kvar. den hölls ig lugn länge men sen jag börja jobba har jag ont mer eller mindre jämnt även där.... man e ju stel o full av smärta som en o annan gammal kärring... *suck*

prata med älsklingen innan...han var hemma igen... en runda på sjukhuset igår igen för en av sina panikattacker... trodde han skulle må bättre i Irak men icke :(
han hade sin mobil kvar hemma igår så när jag ringde svarade hans syster hehe...

nu är snart smartare än en femteklassare slut så ska slänga minstingen i säng då... hänga tvätt sen blir det väl inte så mkt mer gjort idag...
imorgon städa o handla...o tvätta lite till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar