fredag 6 april 2012

ett par strumpor ligger på golvet... teglas som står kvar på nattduksbordet...
borde städa undan det liksom jag borde städa resten av lägenheten men det tar lixomemot... att städa bort spåren... nångång måste jag väl byta i sängen också...
vi har pratat flera gånger i telefon idag men finns inte så mycket mer att säga, vi är mest ledsna båda två...
nu är han väl snart framme i köpenhamn även om flyget inte går förrän två men bättre att vara i tid..
usch vad det är jobbigt.. borde rycka upp mig... vet ju att det blir bättre med tiden men hjälper inte just nu.
glad att inte de minsta barnen är hemma nu iaf, sitter instängd på mitt rum, orkar inte umgås... men borde väl är ju ändå påsk...
och har ju fortfarande en gigantisk todo lista hehe.

måste ringa o gratta syster också, tänkte ringa yngsta sonen också o se hur de har det i norrland... borde väl ringa äldste sonen också. är fan eländigt när ens telefonfobi inte gör skillnad ens om det är ens närmsta familj.
ska väl ta mig upp o fixa en cheesecake tänkte jag som vi ska ha som efterrätt.
har varit vaken sen kvart i sju så är väl snart dags att sova igen... fattar inte varför jag inte kan sova ut. igår "däcka" jag av trötthet och ett antal glas vin och chesseballs. hade nog sovit sämre annars inte för att det var nåt jag rekomendera...
vädret passar ju mitt humör om inget annat... önskat lite sol så man kunde tagit en härlig vårpromenad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar