onsdag 4 april 2012

todo listan

känns som om jag har samlat på mig en väldigt lång todo lista...  och i min vanliga ordning så kommer jag inte igång... lika handlingsförlamad som vanligt haha. men kommer jag bara igång så ska väl nåt kunna hända iaf...
 todo
rensa avlopp i badrummet o passa på att vårstäda där
ta upp skrivbordet från källaren och måla det
handla
gå till bibblan
ringa sjukgymnast om remiss till Tildas skor
ringa o beställa tid för cellprov
ringa tandläkaren
installera skrivaren
skriva ut o fylla i om avbetalning till fk
göra ändring om bostadsbidraget
skriva ut o fylla i om underhåll
skriva ut och skriva ansökan om vårdbidrag
ett par andra saker som ska fyllas i och skickas iväg
ett par saker som ska kollas upp
städa kyl o skafferi (helst vårstäda hela köket)
skriva mail angående minstingens hörselnedsättning o skicka till de som träffar minstingen
slänga sista skräpet
fixa sista småsakerna
köpa färg o måla hyllorna
rensa avloppet i köket
bestämma mig om jobb
planera möte på jobb

ja det var väl ungefär det jag ska fixa denna veckan... ska hinna träffa älsklingen imorgon också...
fira lite påsk på fredag ev... jobba i helgen...
måste beställa studentskylt också... o snart planera studenten... inte så många som svarat än tror jag så får se...

nä nu var det mycket tonåringar här så jag glömde helt bort resten vad jag skulle skriva...

(saknar älsklingen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar