torsdag 19 april 2012

bam bam bam

igår var jag slut när jag kom hem o så fick jag beskedet i posten att kronofogden ska dra en färre förmögenhet från lönen f.o.m nu. *suck* ja jag har själv satt mig i denna sitsen o jag vet själv varför och är inget som jag ångrar så, var bästa valet då men tradigt nu... trodde detta var året då jag skulle komma ifatt mig själv ordentligt på mina villkor men nu bara haglar bakslagen över mig. men är väl bara att smälta det o ladda om...
sen hade jag fått med mig en sak från jobb igår så trodde först jag skulle behöva åka in o lämna det idag men kom på att min arbetskamrat som bor ganska nära mig nog skulle jobba idag så han var så gullig o kom o hämta det igår. jättetack för det.

idag fick vi handlat o hämtat paket med sommarkläder till barnen. sonen har också varit på besök idag. pratat en hel del så han var jätteglad när han gick. han börjar bli äldre o äldre o kommit fram till ett o annat =) så nu kanske han lär dyka upp oftare. o nej inte han o jag som har problem med varandra.

nu ska jag skynda mig till skolan o sen ska vi iväg till gympan hade hellre lagt mig i sängen o sovit men får ju vara lite social och minstingen tycker ju att det är kul...

lite sur på jobb idag dock... lite saker att ta itu med imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar