måndag 30 april 2012

men vad f-n

ska sluta öppna psten tror jag...  brev från fk idag med dåliga nyheter... igen... börjar bli en dålig vana tycker jag.
så nu spoilieras verkligen alla budgeter som jag gjort nu kommer inget att räcka till något o vad göra jag då?? ja typ vad gör jag nu då?? f-ck rent ut sagt...
gräva ner huvudet i sanden och gömma mig ett tag tror jag...
finns ingen plan b heller... på ns ska jag iaf på mnöte på jobb med min gruppledare så får se vad det blir för sommarschema innan jag deppar ihp fullständigt, kan ju finnas en chans att det går att rädda.
jag hade verkligen behövt gå till tandläkaren o laga sista hålet också men det får vänta har fortfarande en stor räkning kvar till dem också.
orkar inte tänka på det, inte så mkt att göra... det är som det är helt enkelt...
totaländring av planer... vissa saker gå inte att ändra men att färdigställa hemmet får ju tyvärr vänta nu. ville ju ha det klart innan studenten... kul att ha studentfest utan pengar också men verkar inte vara så många som kommer än så länge iaf...

jaja jag har iaf haft lugna sköna dagar med bara minstingarna, nåt att vara glad för =) och idag var det riktigt skönt väder med löfte om sommar =)

 o så är det älsklingen... vad ska jag göra med det...  o han behöver hjälp, vill jag? kan jag?? orkar jag framför allt...
när han kommer hem, vad händer då?? vill jag fortsätta där vi sluta?? älskar honom o vet att han älskar mig men räcker det??

nä natta minstingen o ta sista glaset vin sen är det slut me sån lyx på ett bra tag...
o gotlandsresa kan ju skita sig vare sig jag har tid eller ej...

f-n vad irriterad jag är...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar