torsdag 12 april 2012

all by my self

jag vill vara själv ett tag... jag vill ha lugn o ro ett tag... jag vill inte finnas för någon ett litet tag...
ensamtid... tystnad...
blir knäpp när man har folk uppe på en hela tiden som vill nåt, som kräver nåt...
behöver ladda batterierna...
trodde minstingen skulle iväg i helgen o nu blev det inte så heller... orkar inte jobba imorgon heller...
ibland e det too much med ett jobb där man vårdar som hemma...  är det inte skönt att komma hemifrån o jobba lite säger folk... jovisst men det är typ same same but different... men inte så mkt different.

fick gjort röntgen iaf på dottern, ägnade 5½ timme åt en undersökning som tog en kvart men visst å andra sidan fick jag ju umgås massor med minstingen och njuta lite av vårvädret men segt iaf för det var itne så jag planerat.
trevligt på öppet hus iaf. gillar veerkligen minstingens nya klass, inte alla föräldrar kanske men lärarna och så är ju mammorna jag brukar umgås med i samma klass =)

nu bara väntar jag på att sonen ska lägga sig sen ska jag stänga in mig på mitt rum o försöka stänga öronen. kan ju skylla på att jag ska upp senast halv sex imorgon *gäsp*
kan man sjukskriva sig för halvutbrändhet??
semester hade varit nice =) nångång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar