lördag 7 april 2012

trött på allt o alla...

fan orkar inget... orkar inte tänka orkar inte göra det jag ska/borde/måste skulle bara vilja lägga mig under täcket o bli där... känns lite som pms de luxe.
kan inte bestämma mig för hur jag ska ha det... vad jag ska göra eller inte göra...
vill inte tänka alls, vill bara ta en paus från allt...
vill få vara lite själv ett tag...

inget ont om tonåringarna men ibland så vill man bara vara ifred... lite sisådär också när man har dotterns pv boendes här också, inget ont om honom heller men man måste vara på humör för det hehe.
imrgon kommer småttingarna hem från sin påskresa, sen är det snabba steg till vardagen igen.
och hur ska vardagen vara i fortsättningen då??

depp för det här med älsklingen också, blir ju iaf ett tomrum. saknar honom :/ han skicka ett mms igår så han hade ju iaf kommit fram... just nu känner jag bara att skit i om han gifter sig vi kan väl fortsätta ändå... men jag vet att det går över, att det känns lättare efterhand... man är ju så gammal o vis hehe. men gör ju ont just nu o det får det väl göra... nån dag eller två sen får jag ta nya tag med allt.

todo listan e minst lika lång fortfarande :S vilket inte alls e bra...

nä om man skulle ta o stänga in sig på sitt rum lite kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar