söndag 22 april 2012

jobbat hela helgen o thats it ungefär... inte mkt spännande som händer...
nu är jag inne på att jag vill ha en ny blogg igen... skriva på lite annat vis... eller fortsätta göra det här men känner ju inte mig helt anonym här men men... nu mena jag inte att jag skulle snacka skit utan att jag skulle vilja vara personligare mellan varven o är det nåt jag inte är i vanliga fall så är det så där jätteuttömmande...

pratat med älsklingen han sakna mig så mkt så han ville komma hem till veckan hehe men nä han akn gott stanna där ett tag vem vet när han kan åka igen.
familjen har sålt sin nya bil nu så de har pengar om de hittar nån bra blivande maka :S känns strange spec som de vet om min existens så väldigt nu. elelr deras pappa vet jag iofs inte om han vet så mkt men resten av familjen iaf...
älsklingen vill nog fly innan de "tvingar" honom. men å andra sidan han vill ju på sätt o vis själv gifta sig för det är vad som förväntas men han vill ju inte bli av med mig heller... fast att skjuta upp det nåt år till känns bara menlöst... kan vi lika bra ta smällen nu, vet inte ens om jag orkar vänta längre
sen tror jag att han är lite njjig för att jag ska hitta en ny haha. han kommer väl dö när jag ska iväg på min resa....
beställt tåg idag så alltid nåt... inte det ultimata men bra mkt billigare än flyg o nu måste jag räkna alla kronor. 500 ist för 2000 är skillnad i min värld. sen blir det ju obekvämt men men...

nä nu är det sängen, jobb imorgon igen... möte på tisdag, tandregleraren med två av barnen på ons, ev ledig på tors o då blir det gympa, jobb på fredag, marknad på lördag, städa o handla på söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar