torsdag 5 april 2012

sönder

blev inte alls mycket gjort på todolistan igår *suck* var inte alls på humör för nåt...
segt var det att jobba natt också...

efter jobb åkte ajg hem till älsklingen, sista gången, imorgon reser han. jag är så jävla ledsen...  jag är inte alls färdig med honom iaf. jo jag vet vi har ett knepigt förhållande och många gånger har jag varit trött på honom. mycket för att jag har varit trött och för att han e lite krävande emellanåt hehe... men för det mesta har det ju varit bra även om det funnits svackor. första förhållandet där jag inte har tvivlat på att killen har älskat mig... jag var så jädra kär i honom i början <3
jag vet att många i min omgivning om inte alla tycker att jag e knäpp som är med honom men jag ångrar inte dessa fem åren. eller blir fem år nästa vecka. jag tror verkligen att det var en mening med att vi träffades.
han e ju såklart också ledsen men samtidig ser han ju framemot att träffa sin familj så mycket så han väljer att fokusera på det, såklart. medans jag blir ensam här...
med största sannolikhet så blir han bortgift o då blir det ju inte samma igen... även fast han vill men kanske han inte blir det... går det då att fortsätta?? vet inte...
några månader blir han ju borta iaf.  ;( *ledsen*

ikväll blir det ett par glas vin o sen stupa i säng tänkte jag... imorgon får jag försöka göra nån nytta... o sen ska vi "fira" lite påsk...
inte har jag bestämt mig om jobb heller. en av tjejerna som jobbar på ställe nr 2 ringde mig igårkväll och försökte övertala mig att jobba där för de hade de pratat om på ett möte och hela gruppen var eniga om att de ville ha mig med. Känns jättemärkligt för mig att vara så önskad... inte så att de ville bli mina vänner på det viset men de vill iaf ha mig med. som om jag faktiskt är nån som räknas. fast samtidigt känns det märkligt för jag e ju lite fast i mitt gamla tänk att inte synas att inte göra nåt väsen av mig... nu kan jag inte gömma mig längre efter två år så är jag faktiskt nån. på "mitt" ställe är det ju jag som har mesta huvudansvaret o ser till att det går runt där. Och nu är jag eftersökt på andra stället och skulle isf vara den som jobbade flest dagpass där...
måste bestämma mig...

måste sova!
sovit en timme idag typ... o inte sovit ikapp mig sen helgen då jag jobba helg...
orkar inget... depp...
stora dottern e iaf snäll men svårt att bita ihop när hon tittar på mig med sina ögon o frågar om jag e ledsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar