onsdag 25 april 2012

laddar

skön, lugn dag idag, enda måstet har varit tandregleraren och det var ju snabbt överstökat. blev inga tandställningar i år ska dit igen nästa år. om sonen har tur så kanske han slipper men får se hur de växer.
annars har det varit mysigt att bara vara med de små. sonen har varit hemma idag för han hade så ont i magen imorse, antagligen nervös och dottern var ledig eftersom jag var det och de iaf inte hade någon riktig skoldag idag.
så vi passar på att ladda med en skön ledig dag för i forts blir det mkt jobbande men är helt ok i perioder.  blir liiite segt när jag ska jobba 9 dagar i sträck men men funkar...

nu ska jag snart börja göra en lasagne, blir bra för det kommer nog att bli så man kan frysa in en del också, sen ska jag ta o städa upp o lite sånt också.
får ha lite ordning innan jag ska jobba ett par dagar.
lite stressad för jag har inte hunnit få ordnng på det sista här hemma o hade behövt göra en vårstädning men får ta det ordentligt om en månad innan studenten. än så länge är det inte så många som sagt att de kommer så vi får väl se... men är iofs ingen nackdel då vi helst har det hemma.
måste ordna ett plakat också, får försöka skicka iväg den beställningen i helgen. vet ju vilket foto iaf ska bara hitta det.

gäsp, skulle kunna sova nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar