tisdag 10 april 2012

skärpning

snacka om att ha blockat sig själv... dotern påstår att jag har ångest attack utn att vara medveten om det...
mitt huvud känns som om det var fullt av små kralande insekter som var och en drog rundor på en massa irritation... vill bara rensa ut huvudet. bort med sörjan och in med lite klart.
verkligen inte fått något gjort, handlingsförlamad i princip.
inte bra...
måste få saker gjorda... allt bara travar upp sig just nu.
förra veckan var inte den bästa, sömnbrist, todolistan blev för lång, för jobbig, panik inför vad jag skulle/ska göra med jobbet, känner mig pressad från alla håll utan att direkt vara det, "gömmer" mig men får dåligt samvete för det.älsklingen som l'mna mig.  jag vill bara vara ifred, få sova, inga måsten. kunde det itne vara juli nu? fast då har jag iofs inget att se framemot heller.
som man bäddar får man ligga eller? måste bädda om tror jag.
drömde inatt om att jag o syster var ute, hamnade hemma hos en kille och det första jag märkte var hans bokhyllor och jag tyckte det var sånt plus. o jag blev så kär i denna killen... sen vakna jag...

har iaf rensat avloppet under badkaret, urk och vasken i badrummet. not nice med en familj av mestedels långhåriga varelser. röret under badkaret sitter dssutom löst och läcker. måste få hit en rörmokare eller nåt men innan dess måste jag dra fram badkaret. jo jag städar under men inte längst in där jag inte når. men det orka jag inte asa fram idag, får ju ha nåt kul i helgen hahahhaha.

fuck sur på mig själv. Ryck upp dig! ta itu med saker och ting. lönt att inte tänka jobba mer om jag iaf inte gör nåt av tiden.
trött på mig själv, den lata mesiga tjocka
hatar mi själv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar