tisdag 3 april 2012

sista natten...

övertrött eller vad? efter att jobbat ett par nätter utan spec mycket sömn så trodde jag att jag skulle sova gott inatt men icke vaknade två med tankarna bara snurrande i huvudet... väckte älsklingen hela tiden för det var tradigt att vara vaken sen blev jag sur på honom iaf av ingen anledning.. sura på min sida tills han somna o sen väcka honom igen... tror han har fått igen för alla nätter han väckt mig... o med tanke på att han inte kan komma idag och de ringde idag och ville jag skulle jobba imorgonnatt så var det sista natten :( kanske jag hade varit lite snällare om jag vetat det....  känns helt overkligt att han snart är borta :S

möte på jobb idag... trevligt men lite menlöst kanske... känns som om man drar ett stort lass där själv...
sen gick jag inom en snabbis till älsklingen var då de ringde o fråga om jag kunde jobba så fick sticak lite tidigare o hämta nyckel o sen på nästa möte... som var ännu mer menlöst...

tomt utan småttingarna hemma... vrålhungrig när jag kom hem o sen prata jag med syster en timme... orka laga mat sen så blir pizza :/ inte bra men men ibland så får man väl unna sig det...

vet fortfarande inte hur jag ska göra med jobb... orkar jag med ett jobb till där jag får ta mkt ansvar o funkar det med minstingen o med allt annat att jobba 100% jo jag vet att andra klarar det... men samtidigt så är tid o mina barn viktigare än pengar... men hade varit kul att få av ännu mer skulder...
att kunna göra nåt för pengarna ser väl dåligt ut isf haha lär väl inte ha tid till det...
men nu har "alla" rått mig till att ta jobbet... o igår ville jag... imorse ville jag inte... nu vet jag inte...
fördelar e ju mer pengar, slippa hoppa in titt som tätt... det andra stället e ju där jag trivs o bättre tider... men kanske är det inte lika roligt om man jobbar för mycket där??
nackdelar e ju att minstingen får vara mycket på skola/fritids. att det blir svårare att åka med henne till stödfamilj i malmö... hade man velat ha en lite närmare... att inte hinna med hem o barn... känns som om man aldrig kommer få tid att göra nåt men å andra sidan gör man inget nu heller :p
f-n jag vet inte...
lär ju ha jobb i sommar iaf även om jag inte hoppar på detta men då blir det ju lite tunnare i höst igen...

velpanna e jag... men å andra sidan står det i mina horoskop att jag tar lång tid för mig att besluta saker pga at jag tänker mkt på hur det påverkar mina närmaste... sant...

nä kan maten komma o sen ska jag sova... sova o sova... spec som man ska jobba natt imorgon igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar