tisdag 27 mars 2012

änne en dag till arkivet...
varit på habiliteringen med minstingen... hon var med specialpedagogen och jag fick sitta med en psykolog o en kurator... var nog ett av de mest menlösa möten jag varit på.. o såklart nya människor igen på det stället... suck...

älsklingen var här igår... börjar kännas som att det är allvar att han ska åka nästa vecka :S vet knappt va jag tänker känner... man har ju trott det ska hända innan så att säga... o ska man sen gå o tänka på om han ska gifta sig eller inte... vad som händer när han kommer hem igen...

precis betalt räkningar.. shit vad har pengarna denna månaden tagit vägen :O fan ibland e jag såå dålig på ekonomi...

nä nu fick man inte sitta här längre... minstingen kom precis upp o gnäller att hon har ont i ryggen?? hon som aldrig gnäller om nåt har sista dagarna sagt att hon haft ont i ryggen... ska man bli nervös nu?? kan det vara för att hon fått ny säng o det påverkar mer för hennes skolios??
f-n hoppas det inte är nåt... alltid är det nåt man ska oroa sig för...
o när blir op av?? vid minst lägliga tillfälle eller??
nä får gå o ta henne lite jag som skulle sova nu :( o tidigt upp imorgon... kul... snart påsklov iaf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar