måndag 5 mars 2012

omväxling

Känns skönt att för en gångs skull vara på gott humör, hoppas det håller i sig... inte så att några problem försvunnit är inte det men med ljuset kanske det känns lite lättare eller ja ajg bryr mig inte vad det är är bara tacksam hehe..
men inte så man svävar på moln... var ju inte genomglad när man efter en lång dag kommer hem med en minsting som verkligen vädra lungorna o vägra samarbeta what so ever... men det är långa dagar för den stackaren också.. dåligt samvete för det men vad göra... imorgon blir det också jobb, lite extra o det behövs... möte på jobb också...  där jag borde säga till om en del saker men jag e ju egentligen inte den bossiga typen men man vet ju vad ordning o reda är om man säger så hehe...
usch på jobbet idag låg ett brev från chefen... skickat typ precis innan han tog livet av sig... hade ju inte med det att göra såklart men länns ändå olustigt...

sen ska ajg ha några dagar med full rulle, jobbigt men kul =) ser framemot så mkt just nu... o hoppas att vissa saker inte förstör planerna...

o älsklingen... jisses hans humör ställer till det för honom... men en primitiv del av mig är i smyg lite glad att man slåss för mig haha...  men jisses han borde verkligen lära sig att behärska sig och inte tänka att man ska försvara sitt terrortorium genom att slåss...  jaja tur att de till slut blev vänner igen... män haha...

nä nu måste det sovas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar