onsdag 14 mars 2012

happy =)

i måndags fick jag hoppa in o jobba extra får passa på när man kan... ville jag skulle jobba imorgon också men då ska jag till ögonläkaren med dottern och vill få det överstökat... dessutom är minstingen lite trött så får försöka hålla henne någorlunda fit, inget mer vabbande här hehe...
igår var det studiedag och hade en trevlig tjejdag med två av döttrarna... skulle egentligen åka o köp skor till sonen men han vägra att följa med... jag är så shoppingsugen tur man inte har pengar bara :p

annars känns et som om det mesta rullar på för tillfället... inte helt smärtfritt men helt ok...
känner mig glad inombords av ingen speciell anledning alls än att livet är ok... krävs inte så mkt för att mitt liv ska kännas bra om jag jämfört med hur jag har haft det i perioder...

molnet på himlen just nu är väl allt med älsklingen... och i måndags hände tråkigheter... eller vad man ska kalla det... vill man inte veta ska man kanske inte ta reda på det heller... ja skitsamma... svårt att skriva här om alla känslor som rör sig...

imorgon ska ajg o minstingen till min ena arbetsplats och hämta nyckel så jag kan komma in o jobba på lörnatt, gäääsp. sen blir det ögonläkaren. får nog ta en runda till torget också... arabbröden är slut o såna finns inte i denna hålan... skulle inte skada att fylla på med lite billig frukt o grönt heller...
hoppas på fint väder =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar