torsdag 22 mars 2012

same old same old...

inte mycket nytt här inte... livet rullar på... trött för ovanlighetens skull...

förbannad på minsta barnens pappa... sonen har hoppats att han skulle få gå med pappan på hockeymatch ikväll då deras lag (som har hemvistelse 100 mil härifrån) möter laget i pappans stad (två mil härifrån). matchen visas på tv... o vad får han se?? sin pappa i klacken tills med en kompis och kompisens son... min son kommer med tårar i ögonen för att berätta för mig att hans pappa var på matchen... fan ta honom, pappan alltså... ska det vara så svårt att vilja umgås med sitt barn?? skulle man inte vilja gå på hockey när det är bådas intresse?? fattar inte... men den snåle ville väl inte betala eller nåt... grr...
en gång har de gått på hockey ihop... när sonens faster gav sonen två biljetter i födelsepresent men då fick sonen också betala en tjuga av sina födelsepengar till parkering...
det är f-n att jag måste lämna barnen till sin pappa bara för att jag jobbar helger... får väl ändra så att minstingen är hos stödsyster de helger jag jobbar fast ibland kan det ju bli mer än 4 dygn på en månad o då funkar det inte... måste ordna till det... kan inte vinga sonen dit när han inte trivs o pappan så uppenbart visar ett ointresse...
o ja sonen klarar ju sig själv e ju värre med min yngste dotter o åker inte sonen till sin pappa så tänker inte pappan ta dottern bara...

fan vad man var duktig på att välja fädrar...

precis beställt sommarkläder till barnen, ruinerad o då har man ändå bara två man ska köpa till nuförtiden hehe...
själv skulle jag också vilja ha lite nytt... om inget annat till semestrarna... för mig kunde det gärna vara början på juli nu... behöver komma bort lite...
känns som om alla här hemma har nerverna på utsidan... kanske blir det bättre när det blir lov =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar