torsdag 15 mars 2012

gäsp...

blir nog tidigt i säng idag... känner mig som om jag hållt igång hela dagen men så e det inte...
var iväg till jobb o hämta nyckel, sen ortopetisten (eller vad det heter) med minstingen, några timmar i stan, vi fick ju äta lunch t.ex. är mysigt att vara med henne i stan osv nu när hon e större...
o så lapa jag i mig komplimanger... känner mig svältfödd på såna hehe.

kassörskan i åhlens sminkkassa tyckte jag passade så fint i min ögonskugga =) sen var det en kille som förföljde mig genom halva söder på lagom avstånd´men eftersom han först fick syn på mig när han kom ut från en affär precis framför mig och glodde som bara den så såg jag honom lite överallt hehe... först trodde jag att det kanske var älsklingens kompis eller nåt..
men när jag väl hade kommit in i mataffären våga han sig fram o småprata lite.. han sa att jag var så snygg hehe o så deppig att jag redan var upptagen hehe. han såg ovanligt bra ut för att vara en beundrare till mig :p men men...
fast barnen tar ju snabbt ner en... Ja mamma det var en desperat "turk" som såg en tjockis han kunde få chans på... det är ju deras åsikt om älsklingen också... jaja skönt att det finns desperata killar då haha.

nä nu sängen sen en heldag imorgon också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar