lördag 3 mars 2012

borde

inbillar man sig att man ska sova ut o få skön sovmorgon...
kl 7 vaknar man som vanligt försöker somna om men ett toabesök behövs nog först... i säng igen o börja om... ska precis somna när telefonen ringer, hinner inte svara.. lyssnar av telefon svararen... vill att jag ska jobba idag imorgon... velar... var ju inte vad jag hade tänkt mig... o fem helger i rad... men jo beslutar jag mig för... jag måste o jag e ju iaf vaken osv... pengarna behövs o jag vill inte tacka nej mer...
ringer upp o bara upptaget hela tiden.. när man väl kommer fram har de lyckats lösa det iaf... hmm...

sen känner jag mig tvungen att ringa o kolla så mellandottern som inte kom hem inatt lever... jo gjorde hon o var på väg hem...

läsa lite boken då.. tittar på kl snart nio.. trött vill somna om o hade kunnat om jag inte hade känt mig så dålig som somnar om vid den tiden o sover bort dagen....
så här sitter man... lika trött o seg som vanligt o har inte fått nåt gjort :S värdelöst...

ikväll kommer älsklingen... nog en vecka sen ajg träffa honom så börjar sakna honom lite hehe... förhoppningsvis en liten nystart....
han har köpt biljetter nu... om fem veckor åker han... tror inte jag direkt har fattat det än... det har ju varit på g förr så att säga...  fast älsklingen e nog mer nervös att lämna mig haha...
ja den dagen den sorgen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar