söndag 11 mars 2012

trött...

sällan jag är det men har verkligen sovit uselt i helgen.. sur o grinig nu...
knepiga drömmar dessutom...
verkligheten börjar komma ikapp.. svårt hålla muren uppe... visst han e störig ibland o jag blir galen ibland... men han e ju min älskling... finns så mkt jag kommer sakna ju.... o jag vill inte... licksom tänka mig honom med nån annan... nån som blir viktigare som är framtiden...
trots att det är han som riskerar att bli bortgift (inget bestämt) så e han bra mkt svartsjukare haha...
imorgon kommer han nog iaf... ville idag men nu e jag helt slut efter en jobbhelg o dåliga nätter så tror bättre imorgon...

nu trillar alla barnen hem också...
måste ta ett snack med barnens pappa också suck.. borde han inte själv inse vissa saker??
imorgon är jag iaf ledig och då blir det en hel del pappersarbete...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar