torsdag 1 mars 2012

inte än

kommer inte igång med nåt här känner jag... segt som bara den men men får väl ta några sådana dagar då...
nu ska väl minstingen vara någorlunda återställd... blir att gå i skolan imorgon och sen stödsyster i malmö...
sen ska det inte vara fler sjukdagar denna terminen har jag tänkt mig... nu rycker vi upp oss jobbar så mkt vi kan o gör vad vi kan våra lediga dagar...  fick tacka nej till jobb imorgon igen... mest av ego skäl.. hade jag tackat ja hade jag inte fått ner minstingen till malmö o jag bara känner att jag måste ha en paus... en ledig helg utan jobb... visserligen är mellandottern hemma men men... måste bara få vara o få fylla på lite... så den egoistiska saken kostar på men sen får det räcka... kostar ju att ha dottern där, resorna kostar och jag förlora lön.. surt men som sagt var ibland får man prioritera...

känner lite att jag skulle vilja varit på krismötet på jobb imorgon eller vad man ska kalla det men ändå inte... kan ju inte iaf så varför fundera... men känns iaf obehagligt... man undrar ju varför... inte för att man lär få nåt svar på det...
fick reda på att min semester till 99% blir beviljad i sommar så hoppas på det.. wow en veckas semester :p sen får mans e om man får nåt extra jobb i sommar...
måste bara berätta för syster att jag inte kan komma till påsk... får väl ringa imorgon... tråkigt men men...

ikväll har vi varit på äldste dotterns projekt mässa. alla som går sista året på gymnasiet redovisar sian projektarbeten. intressant var att jag fick ett sms från min ena syster idag som handla om lite av dotterns projektarbete gjorde och det är inget vi har diskuterat tidigare.
Tydligen har även min moster fått cancer nu vilket jag inte visste och syster undra om jag o mina systrar ville att vi ska ta reda på om vi har ärftlig gen för det..
får väl se om de kommer på sön så kan man kanske prata om det då..

nä nu ska jag försöka få ihop en handlelista så man kan passa på att handla lite imorgon när minstingen är i skolan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar