onsdag 29 februari 2012

kalla kårar

fick samtal från en av de andras gruppers chef sent på em, vilket aldrig hänt... obehagligt...
min chef hade avlidit var det hon ville berätta... kändes... konstigt...
var ju tvungen att veta hur, han har tagit livet av sig... känns så jädrans obehagligt bara... jag ahr ingen större vana vid döden... inte känt nån som tagit livet av sig... hemskt...
han hittades i källaren... under tiden satt hans barn däruppe i lägenheten... ...

på fre em är det krissamtal och samling på kontoret...
känns inte som jag ska gå... behöver väl inte direkt bearbeta det på det viset...
och ska man stå där o skvallra eller...  vet inte hur såna saker går till heller...

konstigt känns det iaf...
blir rörigt på jobbet nu...
jag som inte direkt brukar ha så mkt kontakt med honom tog för ovanlighetens skull själv kontakt med henne när jag jobba i sön o sen lite mer kontakt på mån... o sen inget svar o sen detta...

nä usch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar