torsdag 9 februari 2012

nothing

dåligt inte gjort ett smack idag... men kan ju iofs vara bra med en sån dag ibland så kan jag inbilla mig att jag blir mer motiverad sen hehe... fast just nu har jag bara en jobbehelg o se framemoto det e ju inte sååå inspirerande...

tittat på lite webbbutiker med tårtor... nackdela med att aldrig ha kals blir inte mkt tårtor gjoda fast jag tycker ju att det är kul.. finns ju massor man vill beställa o göra men jag kan ju inte bara sitta här o träna på att göra tårtor hehe vad ska jag göra sen slänga dem?? hade velat beställa till minstingens tårta men det e ju i senaste laget, typiskt mig...
vet ju ungefär hur jag ska göra iaf så... men hade varit roligt med nåt lite mer imponerande...

skulle kunna somna nu, tur det är dags att gå o hämta minstingen nu annars hade ajg nog gjort det... :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar