måndag 27 februari 2012

inte mycket att komma med...
mest jobbat... idag var jag så effektiv på jobb så man nästan skrämmer sig själv hehe...
har iofs gjort nytta hela helgen så...

minstingen var ju hos syster i helgen o tydligen var minstingen rejält sjuk eller slö hos henne men gjorde nog henne gott att vara där o vila för igårkväll o imorse var hon helt ok... var ok i skolan också men åt lite lite.. äldste dottern hämntade dock henne tidigare idag och då var hon lite slö... hoppas hon piggnar till inatt igen..  imorgon blir ju ganska kort dag då jag e ledig så får vi se om hon klarar en lång onsdag...

trött e jag iaf... kan knappt tänka så ska krypa ner i sängen ist...
planerar lite för hemmet...
känns som jag har hur mkt som helst på g som ska fixas just nu... bra för då kan jag ju låssa att jag inte hinner det jag borde ta tag i som känns som en jobbig tröskel... eller inte...

förhållandet... orkar jag... vill jag ens... men man ska väl rida ut stormarna också...

övrigt så känner jag mig uppåt igen.. så skönt efter senaste svackan... var nästan lite rädd där ett tag så nere jag kände mig.. en av mina värsta rädslor är att gå in i väggen o inte orka ta hand om hem o barn... mardröm... man vet ju människor som gått in i väggen för mindre saker om man säger så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar