lördag 11 februari 2012

planer är inget utan planering

Känner att jag kanske tagit mig lite vatten över huvudet just nu, vad tänkte jag liksom och hur ska jag ro det i land?
som vanligt hänger väl det mesta på pengar hehe... ja o lite ork o tid...
känns som om  det är lite mkt utgifter nu o lite lite inkomster... :s lite mkt glädjekalkyl kanske... så antingen får jag roa mig mindre el på nåt annat vis ändra utgifterna eller hitta ett sätt att få in mer... hmm...

dottern o jag har fått lite ny inredningsnoja men även om man kör budget lär det bli dyrt... för dyrt... vi får väl se vart det landar men hade ju varit kul att nån gång fått det som jag vill eller någorlunda iaf... jaja som sagt den som lever får se...

igår åkte jag o dottern på shoppingrunda... fick köpt presenter till döttrarna som fyller år nästa vecka. måste planera kalaset/kalasen också... fck köpt lite nytt till hemmet också och hittade massor vill ha saker men innehållet plånboken är ju tyvärr inte oändligt... :s
var en trevlig em/kväll iaf..

jobb idag...
första gången jag försov mig :( glömt sätta larmet *suck* vaknade 20 ninuter innan bussen skulle gå, tyckte väl det var ljust när jag vakna. me jag kan vara snabb om jag vill så jag hann precis...
kommer till jobb o då visar det sig att vårdtagaren håller på att friskna till efter magsjuka, snacka om att jag använt handsprit idag hehe...
lite irriterande saker på jobb idag som man inte kan skriva här... o en del som kunde blivit bättre för mig men vet inte riktigt hur jag ska få till det.. :s

nu hoppas jag bara att jag hittar energi till nästa vecka för denna veckan har varit en katastroff när det gäller orken... eller är mest "jag giter ingenting"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar